Monday, 13 November 2017

Sjanghai Launches Globale Bevordering Veldtog By Expo Milano 2015


Sjanghai Launches Globale Bevordering veldtog by Expo Milano 2015 Sjanghai, China, 9 Junie 2015 (Marketwired via COMTEX) - Die inligting Kantoor van Sjanghai Munisipaliteit lanseer hul nuwe Sjanghai City globale bevordering veldtog, & quot; Sjanghai. Kom ons ontmoet & quot!; op 9 Junie by die Expo Milano 2015. Die bekendstelling fase van die veldtog duur van Junie 9-18th as deel van die Expo in Citta program van die 2015 Expo Milano. Die stad veldtog is ontwikkel om 'n nuwe moderne visie van Sjanghai versterk, kulturele invloed te versterk, en sy ware emosionele identiteit te kommunikeer. Die veldtog slagspreuk, & quot; Sjanghai. Kom ons ontmoet, & quot!; is gevorm uit 'n ryk erfenis Sjanghai se as 'n plek van kulturele konvergensie. Zhu Yonglei, direkteur-generaal van Sjanghai Inligting Kantoor, sê & quot; Shanghai was nog altyd oop vir die wêreld. Ons stad het so 'n ryk geskiedenis van sny kulture en perspektiewe, wat vandag nog steeds waar. Ons glo dat wonderlike dinge gebeur wanneer hierdie perspektiewe en kulture te ontmoet en dit is wat ons wil kampioen deur hierdie nuwe wêreldwye veldtog & quot. Die veldtog sal fokus op vier aanvanklike temas: (.. Sjanghai Waar Architecture Meets) argitektuur kombuis, ontwerp (Sjanghai Waar Design meets..) En mode (Sjanghai Waar Cuisine Meets..) (Sjanghai Waar Fashions Meets..). Begin fase van die & quot; Sjanghai. Kom ons ontmoet & quot!; veldtog word ondersteun deur 'n reeks van robuuste gebeure en vennootskappe. Plaas Vertoning & quot; Die fokuspunt sal Sjanghai se & quot wees; uitstalling in die Stad Pavilion Sino-Italiaanse Center van Expo Milano, oop vir die publiek in die middestad, by Duca D'Aosta Square. Dit paviljoen sal foto's en ontwerpe saamgestel deur Alan Chan en Yann Debelle de Montby, geïnspireer deur die veldtog konsep aan te bied. Op 10 Junie, sal 'n openingseremonie plaasvind, die onthulling van die stad veldtog en uitstalling. Deur samewerking met Milano Munisipaliteit, word die veldtog versterk die hele stad deur buite advertensies en radio. Bevordering van die veldtog is 'n Super Pixel Foto van Sjanghai vir gehore regoor die wêreld om digitaal interaksie. Vir 'n meer gedetailleerde oorsig en agenda van die veldtog in Milaan, sien jy die bykomende & quot; Milan Inisiatiewe & quot; dokument hieronder. Bykomende Aanhalings uit Zhu Yonglei, direkteur-generaal van Sjanghai Inligting Kantoor & quot; Hierdie veldtog bekendstelling nie moontlik kon gewees het sonder die ondersteuning van al ons vennote en, natuurlik, ons goeie vriende in Milaan. . Deur middel van 'eensgesinde visie vir die skoonheid van Sjanghai, het ons 'n globale platform wat werklik alles wat die stad te bied & quot verteenwoordig geskep; & Quot; Ons nooi jou uit om te ervaar waarom Sjanghai is 'waar ons ontmoet. " ryk geskiedenis van sny kulture die stad se nog steeds waar vandag, en dit is die gees wat aanleiding gee tot vandag se vordering gegee. Ons veldtog bekendstelling in Milaan is die eerste stap om te bring Sjanghai se unieke karakter te lewe & quot. Milan Inisiatiewe Die Expo in Citta City Pavilion en Exhibition die & quot; Sjanghai. Kom ons ontmoet & quot!; uitstalling sal beskikbaar wees om te sien by die Stad Pavilion Sino-Italiaanse Center opgerig by Duca D'Aosta Square, een van die besigste strate Milaan wees. Die pop-up paviljoen is 'n Expo in Citta inisiatief, wat ontwerp is om gekies stede en handelsmerke aan te bied uit China en Italië, die aanmoediging van kulturele uitruiling in openbare ruimte. Die paviljoen se argitektuur, ontwerp deur Vudafieri Saverino Vennote, trek inspirasie uit 'n Italiaanse huis en stadiums 'n vertoonlokaal, sitkamer en VIP kos area. Sjanghai is die eerste stad te neem verblyf van die ruimte en sal dit gebruik as die hoofverhoog vir die onthulling van die nuwe globale handelsmerk-veldtog. Ontwerpers Alan Chanand Yann Debelle de Montby is gekies om by te dra tot die uitstalruimte wat gebaseer is op hul sterk bande met Sjanghai. Met & quot; Sjanghai. Kom ons ontmoet & quot!; as hul inspirasie, die ontwerpers elke kapelaan 'n kamer om hul stories en persoonlike verbindings na die stad te kommunikeer. Chan samenstellen die paviljoen fasade en die publiek vertoonlokaal, wat dien as die hoof portaal in die paviljoen. Hy debut sy Sjanghai geïnspireer & quot; S stoele, & quot; wat verteenwoordig Oos - en Wes-verlede en hede, Classic en Kontemporêre, vakmanskap en Tegnologie, mans en vroue, en die Ying en Yang. Debelle de Montby ontwerpe quot die uitstalling se &; woonkamer ruimte, & quot; in 'n konsep wat geïnspireer is deur die maan te druk & quot; Sjanghai in die nag & quot; en & quot;. Sjanghai bedags & quot; Vul dit met 'n verskeidenheid van Chinese antieke meubels en hedendaagse toerisme-aantreklikhede, die kamer vervoer visueel kykers van Milaan na die stad van Sjanghai. Moon Watch & quot; in 'n spesiale samewerking met Sjanghai versamel, sal Debelle de Montby ook die & quot vertoon; - 'N kapsule versameling van horlosies geïnspireer deur & quot; Sjanghai. Kom ons ontmoet & quot!; 360-grade Rotunda Langs die paviljoen, 'n Rotunda installasie sal opgerig word om 'n ultra hoë-definisie 360-grade uitsig van Sjanghai showcase. Die lug beelde wat geneem is van die binnekant van 'n helikopter, sal die publiek te voorsien met 'n realistiese blik op Sjanghai se ontluikende skyline van middestad van Milaan. Openingseremonie Forum 'n openingseremonie sal plaasvind op 10 Junie dat die Hotel Gallia, met die sleutel lede van die Sjanghai Munisipaliteit en Milano Munisipaliteit, en amptenare van die Verenigde Nasies, Unesco, die VN se Habitat, BIE, ens teenwoordig is nie. 'N Spesiale ondertekeningseremonie tussen die Jing'an Distrik Sjanghai en Sone Een Milano sal ook plaasvind, bindend die twee amptelike suster sones. Bekend vir die mode, ontwerp, kultuur en toerisme, sal hierdie twee distrikte toekomstige samewerking tussen die Italiaanse en Chinese ondernemings aan te moedig, die skep van 'n stabiele verhouding tussen Milaan en Sjanghai as opkomende hoofstede van kreatiwiteit en ontwerp. 'N forum onder die tema van & quot; World Expo en Stedelike Ontwikkeling & quot; sal die openingseremonie volg. Stad amptenare, ontwerpers, kunstenaars en sakeleiers aan die voorpunt van hul velde sal 'n paneelbespreking oor & quot hardloop; Design saam & quot Live; as die hooftema. Sjanghai Handleiding Die tweede uitgawe van Sjanghai Handleiding sal ook van stapel gestuur op 10 Junie, as 'n gesamentlike poging deur die Departement Verenigde Nationals Ekonomiese en sosiale sake (UNDESA), Verenigde Nasies Menslike Nedersettings Program (VN-Habitat), Buro International des Expositions ( BIE), die Ministerie van Behuising en Stedelike-Landelike Ontwikkeling van die Volksrepubliek van China (MOHURD) en Sjanghai Munisipale People's Regering. Die Sjanghai Handleiding versamel gevalle van suksesverhale en beste praktyke van stedelike volhoubare ontwikkeling van regoor die wêreld vir die gees en nalatenskap van Expo 2010 Sjanghai bewaar en die doelwitte van HABITAT III en Post-2015 Ontwikkeling agenda te bevorder. Veldtog Maximalisatie Milan Deur die noue suster-cityhood tussen Sjanghai en Milaan, sal die veldtog regoor uitsending en buite inisiatiewe oor Milan gekommunikeer word. Die & quot; Sjanghai. Kom ons ontmoet & quot!; kreatiewe oorneem sleutel openbare ruimtes Milaan regdeur Junie. Sjanghai Radio Week & quot; Verder twee van Italië se grootste radiostasies, Milaan FM89.8 en Rome FM89.5, sal ook 'n spesiale & quot gasheer; om saam te val met die program. Digitale Activation - Sjanghai Super Pixel Foto Gehore kan Sjanghai sien up-close met die Sjanghai Super Pixel Foto, wat 'n 195giga pixel beeld van die stad van die Oriental Pearl Tower, wat 'n 10km radius digitaal vertoon. Die beeld vorm 'n 360-grade panorama foto van Sjanghai, met zoom-funksie op straat vlak te sien op 'n hoë resolusie. Gekies bekendes en burgers het saamgewerk aan die projek om die kaart uit hul unieke Sjanghai ervarings, deel hul stories vir waarom Sjanghai is & quot; waar ons ontmoet & quot. Die H5 panorama sal gedeel word op sosiale media deur middel van Facebook, Twitter, LinkedIn, Weibo, Wechat en e-pos. Lys van veldtog Vennote Georganiseer deur: Inligting Kantoor van Sjanghai Munisipaliteit: Die inligting Kantoor van Sjanghai Munisipaliteit, is een van die departemente van Sjanghai Munisipale Regering vir nuusvrystelling, media dienste en internasionale kommunikasie. Die kantoor het ten doel om Shanghai showcase in 'n objektiewe en akkurate manier deur die aanbied van 'n verskeidenheid van dienste aan die media van die huis en in die buiteland, en organiseer promosie gebeure wêreldwyd. Sjanghai Jing'an Distrik Regering: Die Sjanghai Jing'an Distrik Regering is 'n filiaal tak van die Sjanghai Munisipale Regering. Die Jing'an Distrik, wat 'n bevolking van 330,000 het, is sentraal geleë in die sentrum van Sjanghai en is 'n belangrike sakesentrum vir die stad. Die Jing'an Distrik Regering toesig oor die gebied se maatskaplike en ekonomiese ontwikkeling. Burgemeester se kantoor, Stad van Milan: Die burgemeester se kantoor werk direk met Stadsraad se Milaan, en is verantwoordelik vir die strategiese regering van Milaan in die noorde van Italië. Die burgemeester se kantoor werk ook nou saam met die gemeenskap om toekomstige groei en ontwikkeling Milaan lei. Ondersteun deur: Expo Milano 2015: Expo Milano 2015 is die Universele Uitstalling dat Milaan, Italië, sal gasheer van 1 Mei tot Oktober 31, 2015 Oor hierdie tydperk van ses maande, sal Milan n globale vertoonvenster waar meer as 140 deelnemende lande die beste sal wys geword van hul tegnologie wat 'n konkrete antwoord bied 'n absolute noodsaaklikheid: in staat is om 'n gesonde, veilige en voldoende voedsel te verseker vir almal, met respek vir die planeet en sy balans. Benewens die uitstaller nasies, die Expo behels ook internasionale organisasies, en verwag om meer as 20 miljoen besoekers aan sy 1,1 miljoen vierkante meter van uitstalling gebied verwelkom. Konsulaat Generale d'Italia Sjanghai: Die Konsulaat-generaal van Italië in Sjanghai is geleë in die hart van die stad en is die ondergeskikte om die Italiaanse ambassade in Beijing. Die Italiaanse konsul is gestig in Sjanghai Italiaans burgers wat binne die stad te help en ook om handel en vriendskap tussen die twee lande te fasiliteer. Expo in Citta: Expo in Citta, geborg deur die Milaan Kamer van Koophandel, skep en fasiliteer 'n openbare kalender van gebeure wat plaasvind in Greater Milaan tydens die Expo Milano 2015. Expo in Citta sal toesig oor die plasing van uitstalling Sjanghai binne die Stad Pavilion . Plaas Pavilion: Die stad Pavilion is 'n Sino-Italiaanse projek wat daarop gemik is die verhoging van die samewerking tussen die twee lande. Die openbare ruimte sal 'n reeks van verskillende uitstallings en vertonings regdeur die Expo, bied met Sjanghai toegang tot die eerste verblyf. Vervaardig deur: RTG Consulting: RTG is 'n full-service konsultasie-maatskappy gespesialiseerde in die verskaffing van strategie en kreatiewe dienste aan die premium handelsmerk segment. Met 'n span van meer as 70 konsultante, RTG werk met senior bestuurders van handelsmerke betree en wat in die China mark. RTG is die sleutel-agentskap vir die veldtog en ontwikkel die merk konsep vir & quot; Sjanghai. Kom ons ontmoet & quot!; ELLE Sjina: Gestig in 1945 in Parys, ELLE is gepubliseer in 46 lande, die bereiking van 'n leserstal van meer as 21 miljoen stylvol, welgestelde vroue elke maand. ELLE Sjina was die eerste hoë-profiel internasionale mode-tydskrif in China van stapel gestuur. Sedertdien het die tydskrif 'n reus vir die skep en lei nuwe tendense en style, voortdurend te help vorm die landskap van China se mode-wêreld is. ELLE China is bemoedigend stedelike vroue om hul eie persoonlikhede te ontdek en te streef self-ontwikkeling. Die tydskrif pleit vir 'n gevoel van elegansie, versterk deur die idee van die lewe vir die oomblik ingelig deur 'n groeiende wêreldbeskouing. Vandag, ELLE Sjina bereik as ses miljoen lesers elke maand. Soos die eerste semi-maandelikse uitgawe van Elle wêreldwyd, het ELLE Sjina ook gevorder tot 'n verskeidenheid van multimedia platforms, insluitend tydskrif Elle, E-publishing, ellechina, ELLEplus iPad selfoon, ELLE TV, ELLE winkel en ELLE kredietkaart met meer as 2,1 miljoen kaarthouers. ELLE advokate altyd kreatiwiteit en omhels die nuutste tendense in multimedia-platform lees. ELLE China is die sleutel produsent en mediavennoot vir die & quot; Sjanghai. Kom ons ontmoet & quot!; veldtog. Phoenix Kultuur: Phoenix Kultuur Nywerheidsontwikkelingskorporasie (Sjanghai) Co Ltd, is 'n volfiliaal van Phoenix Satelliet Televisie Holdings Group. Phoenix Satelliet Televisie is gevind in 1996 en dit is 'n Hong Kong-gebaseerde uitsaaier wat genoteer is op die Hong Kong aandelebeurs. Op soek na 'n vrye vloei van inligting en vermaak onder Chinese wêreldwyd te bevorder, Phoenix beskik oor 'n wye verskeidenheid van programme. Vandag, het Phoenix gegroei tot 'n multi-nasionale media onderneming met 'n wêreldwye reputasie en wêreldwyd merk erkenning. Dit beskik oor ses kanale wat meer as 188 lande en streke. Verder het die Phoenix groep bedryf 'n multi-media besigheid, insluitende tydskrif, Phoenix New Media, Phoenix Metropolis, Phoenix U Radio en Phoenix Kultuur. Phoenix Kultuur Nywerheidsontwikkelingskorporasie (Sjanghai) Co Ltd is gestig met die doel om op te bou 'n versneller platform fokus op die ontwikkeling van die Chinese kultuur, innoverende ontwerp en mode-industrie. GROOT Pixel Studio Big Pixel Studio is 'n fotografie studio gebaseer in Shanghai, wat spesialiseer in die neem van ultra hoë-resolusie beelde. Big Pixel Studio het die beelde wat gebruik word vir die 360-grade rotonde en ook op voorwaarde dat die beelde vir die Sjanghai Super Pixel Kaart. Geborg deur: Unie Pay Internasionaal: UnionPay International (UPI) is 'n filiaal van ChinaUnionPay gefokus op die groei en ondersteuning van globale besigheid UnionPay se. In vennootskap met meer as 300 instellings wêreldwyd, het UnionPay Internasionale card aanvaarding aangesit wees in 150 lande en streke buite die Chinese vasteland met uitreiking in 40 lande en streke. UnionPay International bied 'n hoë gehalte, koste-effektiewe en veilige grens betaling dienste aan die wêreld se grootste kaarthouer basis en verseker maklike plaaslike dienste aan 'n groeiende aantal globale UnionPay kaarthouers en handelaars. Unie Pay is een van die grootste finansiële borge vir die & quot; Sjanghai. Kom ons ontmoet & quot!; stapel te stuur in Milaan. MAYSU is 'n hoë-end skoonheidsmiddels merk van die Jala groep, 'n China-gebaseerde maatskappy, verbind tot die verskaffing van wêreldgehalte skoonheidsmiddels produkte en dienste. MAYSU is verbind tot se bevredigende Chinese vroue strewe na skoonheid deur aan die konsep van integrasie Oosterse estetika met state-of-the-art tegnologie. MAYSU se produkte is spesiaal ontwerp en geformuleer om al die sintuie te stimuleer, ten einde 'n hoër vlak van sensasionele ervaring en prestasie te lewer. MAYSU is verbind tot inspirerende skoonheid onder moderne Chinese vroue, wat aan hulle 'n onvergelykbare gevoel van vertroue en unieke sjarme. MAYSU is een van die borge van die & quot; Sjanghai. Kom ons ontmoet & quot!; veldtog in Milaan. Die Bund Finansies Center (BFC): Die Bund Finansies Center (BFC), geleë in finansiële gordel Sjanghai se is 'n gemengde-gebruik komplekse waarin die gesin Wealth Management Office en Headquarters, 'n museum en konsep winkels vir internasionale handelsmerke, 'n luukse hou winkelsentrum, 'n boetiek hotel en 'n kuns en kulturele sentrum. Die BFC is een van die grootste finansiële borge vir die & quot; Sjanghai. Kom ons ontmoet & quot!; stapel te stuur in Milaan. Ontwerp deur: Alan Chan Design Co Alan Chan is 'n Hong Kong-opgeleide grafiese ontwerper wat internasionale erkenning behaal. Tydens sy 40 jaar in die advertensies en ontwerp, het hy en sy maatskappy meer as 600 plaaslike en internasionale toekennings gewen. In 2002 is hy bekroon met erepenning (M. H.) deur die Regering van die Hong Kong. In 2008 is hy aangestel as die Visuele Kunste adviseur by die Nasionale Sentrum vir die Uitvoerende Kunste in Beijing. Vir hierdie projek, Alan gehelp Curating die uitstalling by die Stad Pavilion. Droom Vervaardiger: Yann Debelle de Montby lei Droom Vervaardiger, 'n konsultasie maatskappy daarop gemik is om Chinese en buitelandse luukse handelsmerke te bou of her-bou hulle beeld deur middel van 'n nuwe en kreatiewe benadering van 'n luukse ervaring. Yann Debelle de Montby spesialiseer in interieurontwerp te beeld en kommunikasie. Vir hierdie projek, Yann gehelp Curating die uitstalling by die Stad Pavilion. BRON: Die inligtingskantoor van Sjanghai Munisipaliteit (C) 2015 Marketwire L. P. Alle regte voorbehou.

No comments:

Post a Comment